2010-01-17

imorgon 08.00 sitter lilla mia i skolbänken igen... shiiiit
nästan exakt ett år har jag varit hemma... började ta ut mammaledigt den 20 jan 2009... å slutar ta ut idag den 17 jan 2010... att ett år kan gå sååå fort??? helt obegripligt... men känner mig extra peppad nu inför skolan eftersom ämnena jag ska läa verkar mer än lockande å jobbet i sig kommer passa mig *hoppas jag*

nu ska vi strax åka bort till mamma och lämna theo å sedan ska jag å tobbe ut och övningsköra lite, han har klarat över hälften nu, så uppkörning å allt sådant börjar närma sig...
bara någon månad kvar, eller nått... de beror ju på tobbis..

just de söndagar betyder oxå stora tvättar och städar dagen hemma hos oss...
känns skönt å ha allt sådant klart när veckna drar igång, speciellt som jag troligtvis kommer vara total död mån och tid eftersom jag inte är van vid så mycke skola...


nä time to go...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar