2010-01-25

insperation...

ååå jag vill dansa och snurra runt i takt med att solens strålar värmer min hud...

ojdå väldigt poetisk inledning på detta inlägg... men så är de.. jag vill ha vår och värme å slippa bylta på både mig och theo 100 lager kläder, slippa kämpa med vagnen genom snövallar för att skövde kommun är för lata för att ploga undan ordentligt...
nä MERA VÅR ÅT FOLKET!!!

funderar och slipar på en ny header till min blogg...
är i samma andetag inne på att förändra och förnya mitt hem...
nya "vår" gardiner kom upp i förmiddags men ganast satte inredningstarmen igång å filade på nya ideér så som färska tulpaner i en vas på köksbordet, nya fräscha blommor i fönstren, dukar på borden, nya tavlor, ordning och reda, en snyggt och mysigt inredd balkong...

aaa ni vet ju hur suget kan vara efter sådan man inte har eller inte har råd med...
nix pix här ska de bunkras pengar både till en ny bil och till en resa + 100 olika andra grejer..
men en bil till kommer vi behöva i somar, å då kom ju disskussionen ganast upp om att kanske skaffa en kombi å behålla renaulten som "andra bil" men då dök ju penga frågan fram igen...
aaaa siikken djungel....
sådan får vi lösa till sommaren..

nu ska jag vara en duktig "hemmafru" och plocka i ordning lite eftersom tobbis kommer strax.. å theo äntligen h´tagit sig en tupplur..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar