2010-01-25

muta, tur, solsken

har precis mutat min son med fjärrkontrollen... han får leka med den i utbyte mot att han låter mig sitta framför datorn en stund... funkat bra hitills i 10 min...
nu sitter han i soffan å fifflar med kontrollen så sött.. han har sett hur mamma å pappa gör när dom slappar i hörnet på soffan :)

vi är precis hemkommna från en frisk vinterpromenix som avslutades med skoköp inne på maxi... å där kan vi snacka tur...
hittade ett par toppen kängor till theo på rea, men naturligtvis fanns dom inte i hans storlek... men eftersom jag känner hon som jobbade där så ordnade hon så jag fick ett par andra kängor (som inte var på rea) tillsamma pris...
så nu har theo ett par vinterstövlar som dessutom blev 200 kr billigare än vad de skulle ha varit :)

underbart väder ute, de va sååå frisk å skönt å gå en promenad i solskenet... alla som inte varit ute idag.. UT NU!!
själv ska jag försöka få en del skolarbet gjort nu, men de beror ju helt på mini om han låter mig arbeta ifred...
jag kommer om någon dag lägga ut lite frågor som ni läsare gärna får svara på, anonymt såklart... de är enkätfrågor till min fördjupningsuppsats om organdonation...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar