2010-01-20

men mia då...

hur smart är de på en skala 1-10 att moffa mc donalds 2 ynka dagar innan invägning??
well well höll mig iaf till isvatten och en någolundakalorifattig mat... 6 små nuggets...
vi har precis varit i leksakshimlen å köpt 1 års presenter till theos två små vänner, de va riktigt kul å gå där och välja, kände mig som 7 år igen...

nu har precis annaas kompis varit här och sålt en bok som jag ska ha i skolan till mig, perfa när man hittar böckerna lite billigare, för de är ingen rolig summa man får punga ut annars..

snart är de kväll och underbar handboll på tven.. ni har väl inte missat att de är handbolls em???

1 kommentar:

  1. Ja men visst är det kul att köpa presenter till barn =) hoppas att du lyckats gå ner ytterligare och minskat i midjan =) om du behöver etik boken eller arbetsmiljö boken så hojta till jag har dom båda till salu =) mvh Malin

    SvaraRadera