2010-01-21

uppe med tuppen, aa eller så tidgt är de väl inte kanske men för mig känns de som jag stigit upp mitt i natten... iaf anledninngen till denna tidiga morgon är, att jag ska köra tobbe till körskolan och medans han är där så ska jag å theo ner på stan å köpa födelsedagspresent till en viss dam som fyller år på söndag...
efter detta ska tobbe passa theo medans jag ska och simma (själv) de blev ingen simmning igår å jag känner att jag nog måste röra på mig, så jag får knata dit själv å simma någon tim... de ska bli mer än skönt...

sedan blir jag theo vakt medans tobbe är i skolan å ikväll ska vi äta tårta hos mamma...
(jag får nämligen en gratis tårta från maxi men lägligt nog så måste den vara uthämtad senast idag, å jag fyller inte förrens nästa sön å så länge håller den sig inte :( men va gör de, man kan väl äta god tårta på en torsdag oxå)

dax att röra sig mot bilen.. byebye

1 kommentar:

  1. Vill bara säga att din blogg är hemskt fin och rolig :)

    SvaraRadera