2010-01-13

nu vaknade mr "alldeles extra jobbig just idag" alias Theo för er andra...
i dag har han verkligen satt mina mammakunskaper på prov... inga leksaker har dugt åt honom, de enda han har gjort är att dr i mina byxor för att komma upp i knät och sedan ålat sig ur mitt knä 1 sek senare när han väl blivit upptagen...

just de han har satt världsrekord i hur snabbt man kan demolera en tidning... tror inte ens att jag skulle lyckas om jag så anstrände mig för att slå hans tid...
de räcker lixom med att han tar i tidningen så går den sönder och blir skrynklig...

nu är iaf tobbe hemma, vilket betyder en stunds vila för mig å en stund jobbande för tobbe...
ja för tror ni att theo är mindre kinkig för att han sovit, nopp, enda skillnaden är att nu drar han i tobbes byxor :P

kanske kna de bli toppen skönt för honom med ett miljombyte nu när han varit nästan bara hemma ett tag nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar