2010-01-13

stektägg

stektägg på mackan de är bra skit de...
nä men stektägg är verkligen underskattat, de är ju hur gott som helst å nyttigt :)
2 mackor med stektägg och ett glas avtten utgör min frulle denna dag 13 av min "diet"

igår var vi och handlade, gissa om de var svårt att inte slänga i någon liten chokladbit i vagnen...
de krävs nog flera veckor innan jag klarar av att handla ensam... men tycker de är start ngjort av mig att inte ens tjata lite på tobbe om att jag ville ha godis, de får vi nog ändå anse är lite självdisiplin :)

ikväll eller rättare sagt i natt ska mini ponken inte vara hemma, utan han ska sova hos sin gudfar...
egoistiska mia anser att de faktiskt ska bli rätt skönt, med tanke på hur han har varit nu några nätter, total vägrar att sova i sin egen säng å sedna ligger han bara å knör på oss i vår, så varken jag eller tobbe har sovit så där toppen bra de senaste nätterna...
så de ska bli skönt å sussa ordentligt i natt dessutom är de bra för tobbe som har tenta imorgon oxå... skönt att få sova ordentligt innan den :)

men innan theo åker ikväll så blir de massa massa lek och mys :)
eventuellt står en liten playdejt med moa på schemat oxå... ska bli kul för theo å få leka av sig lite... å imorgon ska vi ju ha hel dag hos mormor å de älskar han....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar