2010-01-03

så tyst och lugnt...
mini å älsklingen sover sedan några timmar tillbaka, själv passar jag på med egen tid så här på kvällen innan jag dejtar john blund..
imorgon är de "vardag" igen... inte för att de påverkar mina dagar så mycke (inte än iaf, men återkom om 3 veckor)
tobbe ska till skolan å tentaplugga *jippii* nä inte vara elak mia, men usch så jobbigt de är å vara sambo med någon när de är tentaperiod, men de ska nog gå bra, jag får väl våldgästa mamma desto mer denna veckan...
äää just de hon fick ju spa grejs av oss i födelsedags pressy å åker iväg på de på tis... aaa ja kul för henne, desto tråkigare för mig...

för er som ivrigt förljer min lilla "kamp" så kan jag meddela att ytterligare en dag är avklarad med positivt resultat... men idag kände jag allt att ett visst sug efter gottit fanns där, men nopp stopp och belägg inget mera sådan för mia nu på ett bra tag. jag fick ju iaf en liten skål fruktsallad nu ikväll när jag å tobbis kikade på "min stora feta grekiska semester" en mycke sevärd och rolig film, perfekt när man inte orkar anstränga sig så mycket för att följa med i handligen...

nä nu kallar sängen å mina fötter fryser å ja kan knappt vänta tills jag får tobbes reaktion när mina små isbitar kikar under hans täcke för lite värme :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar