2010-01-04

f*uck it... får egentligen inte svära, men vad gör man när studievägledaren är sjuk å man bara måste prata med dom denna veckan... någon snäll person i växeln upplyste om att hon hoppas vara tillbaka på torsdag... mmm de hoppas jag oxå... annars blir de tight...
ska nämligen se om jag ska byta från reguljär letions baserad utbildning till distans första terminen, allt för att vi ska få schemat att gå ihop med theoplutten..

theoplutten ja, som förövrigt kommit in i en jobbig period, så fort någon (kvittar vem) går in på toaletten och stänger dörren så blir han totalt förkrossad å ställer sig utanför dörren å gallskriker... rätt påfrestande faktiskt, men sånna är dom små liven dom får snia små hjärnspöken...
just nu sover han vilket är rätt skönt eftersom han hade någon konstig grej för sig i natt... typ ja ska bara sova en time i taget sedan ska jag skrika 30min innan jag sover 1 tim igen...
vi funderade om han hade ont någonstans... blöja byttes vid 1, yoggi fick han vid halv tre, vid fem fick han alvedon (om de skulle vara så att han hade ont) vid sju i morse fick han lite ro i kroppen och kunde då sova till 10...

nu ska jag kika igenom h&m katalogen, inte för att jag någonsin beställt något där, och troligtvis inte kommer göra de idag heller, men kul å se va babymodet säger inför sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar