2010-01-29

slå knut på livet

titta så vacker min blogg blivit med röda fina rosetter och en ny header... inte helt nöjd, men jag jobbar på insperation om vad som ska finnas med där uppe... känns som att headern är första intrycket... vilket just nu ser rätt dyster ut med sorgsna änglar...


ja dom får representera saknaden efter min far, som så här års blir ofattbart stoir...

imorgon den 30 jan, dagen innan min födelsedag för 5 år sedan var sista gången jag pratade med pappa på riktigt...
jag och anna var och hälsade på honom i lidköping på hospice där han låg...
jag hjälpte honom att bortsta tänderna, han förklarade hur man deklarerade för jag skulle gör de för första gången strax där efter....
hon lovade att ringa nästa dag.... de samtalet kom aldrig...
efter den 31 januari var pappa så ner drogad med morfin att man inte kände igen honom, så för mig dog min pappa den 30 januari 2005....
jag vill inte minnas de 5 sista dagarna.... jag minns hellre pappa som han var innan han blev sjuk...

kan inte fatta att det är 5 år sedan jag träffade och fick krama min pappa senast...
5 hela långa år, och så mycke som har hänt de senaste åren...
hoppas han är en stolt MORFAR där uppe <3<3<3

1 kommentar:

  1. klart han är en stolt morfar! han kommer dessutom vara theos skyddsängel hela livet, även fast jag vet att du hellre hade haft honom på riktigt.. hoppas ni mår bra, theo är ett riktigt charmtroll! :)

    SvaraRadera