2010-01-30

sista dagen....

aaa eller dagen å dagen var väl att ta i... sista timmarna nu innan jag officiellt är lika långt ifrån 20 som 30 år....
huvva!
känner mig mer elle rmindre som en 20 åring fast med ett liv som en 30 åring...
så 25 borde väl passa bra då :P

dagen imorgon kommer bestå av kalasande...
tobbes pappa med familj kommer upp från gbg sedan kommer ju mamma, syster, robert å så tobbes "kusinbror" daniel
så de blir lite folk...
tänkte bjussa på lite god kycklinggryta å till efterrätt blir de tårta som ica kvantum så lägligt bjöd på min stora dag till ära...

ja vet inte men räknas 25 som någon "speciell ålder"????
jag känner inte så, men vissa gör ju de..
själv planerar jag å står inför kommande helgs kalasande..
10 pers kommer på fredagen, 15 på lördagen å sedan ytterligare 10 på söndagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar