2010-01-22

vägnings fredag

ååå jag trodde verkligen inte på någon som helst viktnedgång i dag... snarare trodde jga att jag hade gått upp speciellt efter igår då vi muffade tårta som grisar.... men hepp... idag gjorde vågen mig iaf lite glad..

vikt: -0,2
midja: -1 cm

känns ändå hyfsat eftersom jag var bergsäker upp viktuppgång... men hey nu måste vågen snart börja visa lite större siffror..
de är dax att börja träna.. verkar som jag kanske ändå kan få en slant i födelsedags present nästa söndag så jag kna köpa mitt efterlängtade gymkort på nautrilus, vill ju kunna simma då och då... hoppas bara att jag kan få de som studerande för då kostar ett årskort 2900 kr istället för 3600 kr... har ju inget mecenatkort, men jag studerar ju så jag borde få de billigare... well well åtserstår att se...

nu till något helt annat och mycke smärtsamt...
jag har under flera år haft problem med atten nerv i min högerarm kommer i kläm... å saatan i gatan va ont sådant gör... iaf här om dagen (läs tisdag) så kom den i kläm igen bara de att denna gången så strålade sig smärtan ut i pekfingret oxå... skit ont gjorde de å jag kund eknappt sova mellan tis å ons...
iaf de gick över under onsdagen men så igår kväll kom de tillbaka bara att denna gången var de exakt samma smärta å grejs med pekfingret FAST i vänster armen...väldigt mysko å väldigt obehagligt... så de blev inte mycke sömn i natt kna jag säga å jag hoppas verkligen att de kna gå över snart...

nu frukost åt både mig å theo...

1 kommentar:

  1. kan du inte beställa ett nytt mecenatkort? och om du tar med dig inskrivningsbrevet så borde det väl funka iallafall? =)

    SvaraRadera