2010-01-21

finns det några varor kvar??

förmiddagen ägnades åt hejdlös shopping i stan.. köpte till allt och alla utom mig själv för jag hittade inga fina tält idag...
fyndade jeans och en snygg tröja till tobbe på kapphal för 200 kr...
sedan hade dom halva priset på allt i butiken på änglar och stjärnor så där ifrån kom man med ett par byxor och en tröja till theo...
sedan gick jag lös inne på lindex på barnavdelningen och deras ta 3 betala för 2 ställ...
givetvis shoppades de presenter oxå till alla födelsedagsbarn som kommer inom den närmsta veckan..
kalas imorgon för underbara eve å på lördag är vi bjudna till tobbes kusin som fyller plus hennes pappa som fyller veckan efter... (malin ska ni oxå dit?)

så nu var alla presenter fixade för ett tag iaf å sådant är skönt.. dock påpekade tobbe att presenter till mig inte är fixade, men de behövs ju inte för allt jag önskar mig är pengar så jag kan köpa mig ett årskort på något gym...(vill inte ha månadskostnad utan känne rmig mest bekväm i att allt är betalt)

dax att rusa.. byebye

1 kommentar:

  1. Japp vi ska dit eller jag och sonen ska dit med systrar och sytersonen =)
    Mvh Malin

    SvaraRadera