2010-02-10

1 års trots???

kan de vara så illa att theo fått sitt 1 års trots dagen efter att han fyllt 1 år???
ja värre dag har jag aldrig varit med om...
han har släng alla sina leksaker så här hemma ser ut som aaaa inget ord finns till att beskriva denna röra...
till på köpet så utmanövrerar han mig... han går in i köket å river ut allt han hinner å när jag gick dit för att plocka upp då var han snabb som en vessla in i linneskåpet å ut med allt där som han nådde...
aaa å mia som inte tänker började ju plocka där... gissa vart han stack då?? köket såklart å ut med så mycke han hann där..

så nu sitter han fastspänd i sin stol medans jag hämtar andan å väntar in hans far... för nu har jag gjort mitt 9 timmar theo skift.....

just de tänkte bjussa på bilder...





theo och pappa öppnar paketet theo fick av moa, marie och glenn

theo testar en leksak som han fick av mormor... till hjälp tog han expert panelen bestående av moa och victor

paketöppning var roligt, riva å slita ohämmat!!


moster visar hur man kastar ur bollarna ur poolen????



en feber rosig men lyckling liten födelsedags kille i sitt nya bollhav

1 kommentar:

  1. Är man förälder så är man det 24 timmar om dygnet!!

    SvaraRadera