2010-02-11

sikkken energi :)

de vädret som är ute idag gör mig glad å de ger mig energi... men inte energi till att plugga... så de skiter jag i idag... blir nog städning iställlet :)

på morgonen passade min älskling på att göra god omelett frulle till oss...
medans jag gjorde ett körkortsteori prov på skoj... å fortfarande är jag godkänd :)
sedan övningskörde vi en sväng till tobbes körskola, där han hade körlektion...
jag å theo åkte hem till mami å åkte lite pula THEO LIKES!
nu är pluttis hos mamma, tobbe i skolan å jag har fått 2 timmar egen tid :)

i eftermiddag/kväll blir de bad på äventyrsbadet ihop med syeryster och robert...
theo har sett fram emot de sååå länge han går hela tiden till garderoben å plockar ut sina badbyxor... så man kna ju inte tolka de på något annat sätt än att han vill bada :)

nä om jag skulle gå å stoppa in en tvätt kankse å sedan hänga ut sängkläderna på balkongen en stund så alla äckliga bakterier dör..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar