2010-03-01

1 mars...

officiella vår månaden börjar med snöstorm....
... vart är vi på väg (karin)?



suck... känner att min hals är påväg att halft döda mig, men har börjat bekämpa skiten med hostmedcin nu, så bara att hålla alla tassar (tummar) på att den tar död på hostan/halsontet och att solen tittar fram och smälter bort alla snö, så de underbara små snödropparna kan få titta fram och göra mig glad...


men får se de som så här, troligtvis håller väl detta väder endast i sig 2-3 veckor till sedan kan de inte trotsa vädergudarna mer, utan då blir de vår....


om lite drygt en tim ska mini iväg till sin första riktiga dag på dagis (äntligen)
sedan ska de pluggelipluggas så de står härliga ut ur öronen på både mig och tobbe...

men nu ska jag tassa ut i köket å bre en macka eller två å värma en kopp blåbär soppa *mumm*

1 kommentar:

  1. Hur går det med viktnedgången? Är det nedlagt? Tyckte det var spännande och motiverande att gå in och kika på hur det gått för er.

    SvaraRadera