2010-02-28

klassiska sagor

jag är super svag för samlar saker, så nu har jag/vi bestämt oss för att samla klassiska sagor med expressen varje söndag. fick första boken på köpet med expressen idag "bockarna bruse" sitter nästan å hoppas av förväntan tills dagen dagen theo kommer gåendes med boken å vill krypa upp å jag får läsa för honom,,, numera äter han upp böckerna om man sätter dom i hans händer...
på tal om saker vi samlar på till theo så samlar vi även disneys klassiska böcker via disneyklubben, sedan alla astrid lindgrenfilmerna
sedan funderar jag på att ge honom en tomte varje jul som han kan samla på.... tycker de är gulligt å förhoppingsvis uppskattat när han blir lite äldre...

dessutom EVELYN, planera in ert bröllop snart för jag har kommit på en kanon present till er... värsta bästa å jag tror att ni kommer uppskatta dne oxå :)



är sjukligt sugen på typ par middag eller att bjussa över lite vänner på middag, några som är sugna??? (((spela lite spel, kanske lite promilla dryck, utan barn bara lite vuxet sällskap...)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar