2010-02-15

40 min kvar

om 40 min kommer theos inskolningsfröken hit för ett första besök... å imorgon ska vi till förskolan för första gången... lite små pirrrigt känns de allt å jag har haft väldigt svårt att sova i natt...
men de ska nog gå bra.... jag har intalat mig att om förskolan skulle vara skit så skulle ju inga föräldrar våga lämna sina barn där... å när vi åkte förbi så fanns de barn där, så de ska nog vara lugnt...
bara lite föräldra pirr...

senare idag ska theo vara hos mamma medans både jag å tobbe har skola...
tack o lov för att mamma är lärare och är ledig denna veckan, så båda kna hinna med den skolan som vi behöver göra...

å ikväll blir de ju självklart OS.... kalla å hellner går in som skyhöga medaljkandidater enligt mig...
så de ska bli spännande... jag hoppas och tror att minst en av dom lyckas att ta en medalj...
givetvis lyser ju guldrömmar längt bak i huvudet, men de vågar man väl inte hoppas på...
speciellt inte nu när vallatemat misslyackst så brutalt några dagar (precis som i VM)
jag tror att de kan ha blivit mutade av någon att försämra svenskarnas skidor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar