2010-02-15

i´m off to day...

första inskolningsdagen idag för mini...
aa eller hembesök å de gick riktigt bra, "fröken" fick till och med en puss innan hon gick,,, min lille charmör...
efter detta så var de ksola för min del... gick bra intressant ämne men sedna blev jag sne på läraren... efter lektionen hon bara "du har inte lämnat in nått, å gör du inte de nsart så måste vi avskriva dig" hallå??? jag fattade de som att även letioner å sådnat räknades... döm om vilken panik jag fick...

så fem var jag hemma... å har suttit fram tills nu (med undantag för skidorna 2 tim bort) å skrivit på en gigantisk hälsouppgift... men pust å stön skam den som ger sig nu är jag klar....
tur att uppsatser åliknande är min bästa sida med skolan... dock tror jag att jag har överarbetat dne en aning... haha 7 sidor blev den tillslut :) men nu ska hon ite komma där å komma...

gladare grejer...
YYYEEESSS äntligen OS-GULD till kalla... jag var så lycklig så jag grät...
några tim senare grät jag igen för hellners skull, 1.1 sekund från medalj... hur orättvist var inte de?? fast som de loppet såg ut så får man väl vara glad att han tog sig i mål... riktigt läskigt var de när han bara låg där...


aja nu blir de sängen för imorgon är de första dagen på förskolan för mini:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar