2010-02-25

av längtan till dig

nä nu är jag förbaskat trött på de här dumma vädret...
min hy, mitt hår och mina naglar, aaaa resten av kroppen oxå för den delen skriker efter d-vitaminer... ibland känns de nästan som att jag skulle behöva ta ett par droppar jag oxå av theos d-vitamindroppar för att må bra så här års....


jag har jätte problem med min hy, den kliar å går sönder å varken jag eller tobbe får nogon ro på nätterna eftersom jag inte kan ligga still pga klådan...
mitt hår ska vi inte tala om, jag har sådant där "skandinaviskt hår" med tunna hårstrån, visseligen har jag väldigt MÅNGA hårstrån, men dom är tunna å fina, vilket gör att håret lätt går av och blir statiskt...
suck...

å naglarna är ju som hårt sköra som fnöske...
inen nagel är den andra lik,, vissa är långa andra korta, några är halva å en del långt under nagelbanden känns de som...

bä hit med lite vår sol så jag kan åka bort till mamma på dagarn aå sitta på hennes gräsmatta å plugga å lapa sol...

1 kommentar:

  1. han spydde bara i natt några gånger.. men det är ju inte konstigt om det är maginfluensa så det tror vi på :)

    SvaraRadera