2010-02-25

löningsdags

tack och lov för att jag har underbara vänner, som finns där och stöttar och får mig att må bra...
de är ni som betyder allt för mig... ni andra som försöker trycka ner mig ni gör de för er själva, ni gör de för att ni tror att de ska göra er själva lyckliga, men i slutändan blir man verkligen lyckligare av att trycka ner andra....

miniplutten är fortfarande inte helt kry, så jag tog beslutet att vi skippar dagis denna veckna, å som tur är så har jag världens bästa mamma som tar hand om theo just nu så jag kan plugga, de kallar jag underbar mamma... hon skulle ta honom en sväng imorgon oxå då både jag å tobbe måste plugga...
så nu har pluttis 4 dagar på sig att bli helt kry innan han ska till dagis nästa gång...

å för att få tiden att räcka till så har mia frivilligt skrivit upp sig att göra prov på lördag...
super kul... sedan är de ju icke att förglömma teaterföreställning på lördag oxå...
äntligen ska jag få se marie rugga fjädrarna av alla som jago i musikalen aladdin... de ska bli spännande, dessutom är de ju teater peremiär för tobbis :)

tobbe som förövrigt är iväg till kinnekullering just nu för att göra sin halkörning:)
hoppas han inte få för mycke mer smak av att sladda när han kör :P

1 kommentar: