2010-02-26

hepp nu vart de min tur...

vaknade i natt av att någon pluggat in två tamponger i min näsa... eller var de bara så mycke snor..
antar att jag kan kvitera ut min sjukbiljett nu då... ont i halsen, snorig å allämnt seg....
men va hjälper de när man har prov imorgon... bara att bita sig i kragen å plugga idag å skriva provet imorgon, får se de som att då har jag en sak mindre att oroa mig för längre fram ivår...

strax ska jag ta min son som för dagen kör på skate tema på sina kläder, baggybyxor med hängslen, två tröja med svart ac/dc t-shirt ovanpå och skarfs...
måste nästan ta kort å skicka till min morbror som gillar ac/dc...
får hoppas på att theo ställer upp på en eller några bra bilder bara :)
vi ska bege oss mot högskolan å lämpa av mini där hos sin pappa... skönt när man kan lösa de genom att dela upp ansvaret...

p.s akta er för fallade snö från diverse tak idag å hela helgen... å framför allt inhandla ett par gummistövlar för de lär bli slaskigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar