2010-02-25

kvälls update

försökte mig på att läsa en sväng till mitt prov som jag har på lördag, men avslutade efter en stund då jag kände grus iögonen, tänkte att de är lika bra att gå och lägga sig... masade mig upp ur soffan in på toaletten för att borsta tänkderna, å imse vimse spindel så var jag toppen pigg igen, å då hamnade jag här...
antar att de inte dröjer allt för länge innan ögonen börjar flacka igen...

imorgon blir de plugg plugg plugg...
ska köra iväg theo ner till tobbe på skolan vid 10, så jag får 2-3 timmar effektiv plugggtid ensam utan att bli avbruten stup i kvarten av mini som ska visa va duktig han är på att plocka upp saker från golvet...
sedan får vi se vad som händer under eftermiddagen... skulle ju om bland annat behöva köra 2, 3 eller kanske 4 maskiner tvätt....

sedan ska vi planera om de blir en liten resa v12 eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar