2010-02-27

host host

en icke pigg mia är fortfarande uppe, os lockar för mycket för att jag skall kunna slappna av och sova även om jag skulle behöva de å även om min kropp skriker efter sömn...
men imorgon, tobbe har lovat mig en LÅÅÅÅNG sovmorgon å den tänker jag utnyttja...

teatern tidigare idag var underhållande å marie gjorde rollen som iago (papegojan i aladdin)
super rolig :) dom hade lagt till lite mer komedi i pjäsen vilket jag uppskattade de gjorde inte att de blev så långrandigt... å duktiga små artister var de oxå :)

kan tips om denna teater, dom har några föreställningar kvar, å biljetter bokar man på turistcentrum, kostar 100 kr styck för vuxen.... en perfekt grej att ta med en 3-4 åring på...

hepp hepp nu ska jag återgå till soffläge, får se om jag orkar kika in en sväng imorgon oxå :)

1 kommentar:

  1. tack vännen min för att ni kom å tittade på mig i Aladdin. kul att ni gillade föreställningen och snällt att du tippsar folk.vi spelar i skövde i morgon söndag 14.00 kom dit så kan man köpa biljetter där på käpplundaskolan,finns några kvar till den dagen. annars finns de biljetter kvar till den 13 och 14 mars 14.00 boka på turistcentrum 446688 .
    kram till dej mia med familj hoppas hoppas hoppas att vi ses snart.

    SvaraRadera