2010-02-27

uppstigning 07,30, å de tog emot ska jag säga, har haft svårt att sova i natt, de känns som någon hållt för min näsa hela natten...dessutom har h´jag haft klistermärket theo liggandes å knött på mig hela natten oxå :)
iaf provet gick sålångt ifrån bra som de bara går.... insåg att jag är grym (man får skryta ibland) på att skriva uppsatser å sådant men när de gäller prov så suger jag.... lyckas aldrig pricka in att öva på rätt grejer.... 10 min tog de innan jag ansåg att jag var klar...

har legat däckad i soffan sedna jag kom hem...
men tänkte spendera en stund här nu medans tobbe kockar i köket...
sedan blir de avdumping av theo hos mamma innan vi ska iväg å kika på teater
söta vännen marie är ju med och spelar papegojan jago i aladdin, de ska bli spännade/kul att se :)

sedan ikväll ska vi nog stötta mamma lite medans hon är kattvakt åt anna å roberts lilla busfrö...
antar att jag kommer ligga heldöd i hennes soffa ikväll...

å imorgon har jag bokat soff plats hela dagen i syfte att kurera mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar