2010-02-02

kan de vara något som går...??

ok nu vet jag varken ut eller in...

enda sedan theo föddes så han hans bajs varit normalt eller lite hårt...
men nu sedan igår kväll han han bajsat löst... de har aldrig hänt förut, å de komiska i de hela är att flertalet bloggar jag följer som har barn har oxå skrivit om att deras barn bajsat löst de senaste dagarna...
hur komiskt är inte de???

VINTERKRÄKSJUKAN????

idag är pluttis iaf med sin far efterom tobbe är hel ledig idag å jag måste få effektiv plugg tid...
sitter just nu å förbarmar mig över ett jäkla referat på en artikel... så sjukt jobbigt å svårt..
men de ska nog gå... har bara skrivit om texten 10-20 ggr redan....

igår kväll var vi ute i övertorp hos cecilia och johan å självklart lilla matilda...
vi hade en liten återträff med föräldragruppen från MVC...
dock var vi bara 4 små familjer som kunde komma, men nästa gång ska vi satsa på att vara alla sex...
så skojigt, man får ju en återträff när bebisarna är runt 1 månad, men sedan *poff* så de va kul å å träffas när de gått ett år... åå se vad de blivit av alla :)
vi bestämde att vi skulle ses längre fram i vår igen... å hoppas på att även lilla victor och viking kan vara med då :)
johanna, daniel å lille victor har ju jag och marie träffat men viking och hans föräldrar har ingen sett å ingen kan namnen heller så vi ska prata med MVC å se om vi kan få de så vi kan få med dom oxå :)

babbel babbel... allt för att slippa referatet...
men hey dax att ta tag i de nu tycker jag så jag blir av med skiten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar