2010-02-28

mia skulle nog lyssnat på eves råd om att stanna hemma under täcket idag känner jag nu... hostar mer och mer för varje vaken sekund å de blidde ju inte bättre av våran lilla tur....

men ska man ändå se solen i mörkret så ittade vi otroligt fina saker på hem&hobby idag...
allra bäst tyckte jag om min smides väggsjuksstake som gick losss på ynka 40 kr...
dessutom fyndade vi 3 tavlor för 20 kr styck å lite annat små tjafs....
blidde även lite scrapgrejer till theos album, de börjar bli klart nu,...

desssutom förälskade vi oss i ett pojknamn som vi planerar döpa nästa bebis till om de skulle bli en pojke... får väl ha de hemligstämplat eftersom vi blev av med vårt förra nman bara några dagar innan theo föddes (ja han skulle hetat något annat)

nu ska vi packa upp å sedan blir de 5 milen i os på tven...

2 kommentarer:

  1. Jag ska nog få ur dig namnet så jag kan sno det till lillgrabben jag tror jag har i magen :P haha. skoja bara.. Men det är väldigt svårt med killnamn så jag är avundsjuk på att ni har kommit på ett :) krya på dig nu och ta det lugnt så du blir frisk!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha vadå blev av med erat förra namn, ni kunde väl också tagit det? Finns väl fler som heter så ändå, herregud

    SvaraRadera