2010-02-08

paket uthämtar dagen..

i fredags fick jag två paket avier med paket som skulle hämtas ut på maxi...
när jag gick dit idag kände jag mig som värsta kända bloggaren :P

nä skämt å sido...
äntligen kom våra beställda bilder från fuji...
toppen kalas blev dom, dock störde jag mig på att bilder som var tagna med systemkamera var lite större än de som var tagna med vår vanliga kamera...
men ingen big deal där inte..

i mitt andra paket låg välkomst paketet från disneyklubben som vi gått med i...
en super fin trollyväska med musse fick theo å så en pippifilm,
sedan var de meningen att de skulle vara två böcker oxå med tillhörande cd.. men vi fick bara en eftersom den adra var restad men den kommer dne oxå...
nalle phu och heffarklumpen fick vi å cars kommmer senare..

så nu blir de till å sammal disneyböcker, tyckte inte de var falrigt dyrt med 120 kr i mån ikls frakt... å dom böckerna blir ju något som även ett eventuellt nästa barn kan ha glädje av oxå :)

men nu blir de lunch för min del.. å sedan tillbax till skolna...
var där tidigare på data intro.. rätt tröligt å behöav gå dne kursen som amn redan kna... å massa prov å skit var de i dne oxå :(

i eftermiddag blir de språklig kommunikation å en lektion i argumentation.. hihi
sedan blir de raka vägen till BVC för 1 års kontroll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar