2010-02-07

tystnad..

sitter här hemma HELT SJÄLV....
alla helgens kalas är över och de enda som återstr är massa disk som tydligen är signerad mia..
tobbe å följde med mamma hem till henne för att hjälpa till att skotta snö å theo fick oxå följa med så jag kunde röja upp här hemma efter alla festligheterna...

konstigt men man städar som en tok innan de ska vara kalas å sedan får man ändå städa som en tok efter alla kalasen oxå...
men skönt att de är över... låter kankse konstigt men jag är helt slut i hela kroppen å jag lovar om någon säger ordet tårta så vet jag inte vad jag gör...

idag vart de kalas för både mig och theo...
jag fick super fina kosta boda glas och en dunder kniv, samt 500 välbehövliga kr till mitt gymkort :)
theo fick ett pussel, en boll, två böcker och en super snygg smurfpyamas :)

tack fina släkten :)

igår hade vi ju "barnkalas" med theos vänner och våra vänner..
super mysigt, men jag kände att jag inte riktigt hann snacka med alla ordentligt, men så kan de gå...
kul var de iaf å theo trivdes som fisken i vattnet...
han å molly var partner i crime märkte vi imorse när ett flertal KONDOMER hittades i theos leksakslåda... theo kan inte komma åt dessa själv men med lite hjälp av en 2,5 åring så går de toppen... tur att de inte visade upp sina fynd eller ens förstod va det var :)

p.s klantiga mia glömde ta kort både i fredags å igår.... men några bilder blev de iadg... sedan får jag väl ta igen de på tis på hans riktiga FÖDELSEDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar