2010-02-19

super happy

någon mer än jag som under sin ungdom följde tv-serien TRE KRONOR som gick på tv4, typ mellan -94 och-99...
jag har letat och letat efter denna serien för att få återuppliva en del av min ungdom + att mamma och pappa ansåg att jag var lite lite för att titta på den när dne startade så jag har aldrig sett de 2 första säsongerna...

iaf nu är jag en happy flicka för jag hittade hela serien på youtube, visseligen är varje avsnitt uppdelat i 5 små delar, men hey bättre de än inget...kvaliten är ju som den är, men jag står ut för äntligen får jag se min underbar serie igen...

blir att kika några avsnitt nu, sedan blir de OS ikväll å medaljchans hos kalla och haag :)
såg ni anja igår förresten???
shiiiit vilken lycka, men jag hade de på känn, ja menar smaka på hennes OS facit...
9 os starter och medalj i 6 av dessa lopp...
imorgon kväll kan hon dessutom bli historisk som den kvnliga alpina åkare med flest individuella os medaljer.... å tar hon medalj i morgon i Super G så har hon minst en os medalj i varje diciplin :)

pluttis är färdig inskolad nu å börjar gå efter schema på måndag :)
min lille plutt så duktig å dom är mäkta imponerad över hur snabb lärd han är... han härmar efter de äldre barnen direkt å bara på denna inskolningsveckan så har vi märkt väldigt framsteg :)

p.s angående sommarjobb...
jag har sök alla vårdjobb i hela gamla skaraborg och massa andra jobb där till å tobbe har sökt ett 40 tal jobb han oxå....
så de är bara att hålla tummarna...

1 kommentar:

  1. Är du inskriven i vakansen? skövde kommun anställer alla sina semestervikarier via vakansen... Håller tummarna för att det löser sig med sommarjobb för er båda =)
    Mvh Malin

    SvaraRadera