2010-02-18

god kväll

känns som att de enda jag gnäller om är theo å förskolan...
iaf gnäller å gnäller... de mest är väl positivt... bara senaste ilägget men de var jobbigt å lämna honom där för första gången...
iaf de hade gått super duper å när jag kom var han i full fräs med att bråka om en stjärtlapp med en kille modell 3 år... så då förstår ni ju min sons kapacitet.. han är ett tvättäkta dagismaterial....

imorgon ska han vara där över lunch, men som tur är så slipper jag de passet, de tillfäller istället min kära sambo å tilllika theos far... själv ska jag försöka släpa mig iväg till skolan.... försöka är bäst att slänga in då SMHI lovar inte bara 1 utan 2 dm snö tills imorgon...
usch känner att de mer än väl räcker med snö nu... vill ha vår kläder, slippa knöliga jackor å dylikt å dessutom saknar jag mina bekväma vår skor...
dessutom finns planer i mitt huvud på att börja dagarna med en promenix... men detta gör jag inte förres snön är borta...

skulle behöva städa här hemma oxå, får se om jag kan klämma in de imorgon....
har mest hjälpt mami denna veckan då hon legat med ryggskott...

nu blir de soffläge å OS...
skidskyttet hitills idag är ju ingen hit, får hoppas på FERRY.... å sedan anja då.. å ja grät igår kväll när han krachade....både jag å tobbe skrek rakt ut.... hon var ju påväg mot sin OS medalj, men nepp jäkla arrangörer av detta OS... katastrof!
får se vad lilla anja kan hitta på idag då... hon ligger ju med rätt bar efter störtlopps delen i kombinationen... hoppas han kan få en medalj, de förtjänar hon...

just de jag har ju bråkat inte bara en gång utan kankse 10 ggr nu med csn om mitt studiestöd, å nu äntligen ser allt ut som de ska...
fick in en bra slant i måndag å nu på mån kommer ytterligare 2000 kr som de glömt å sedan på tors nästa vecka kommer de vanliga månadsutbetlaningen.... hel skönt
har kunnat lägga undan nästan 15000 kr denna månaden jag å tobbe, sådant gillas...

speciell eftersom vi inte någon av oss hört något om ett endaste jobb till sommaren... PANIK!

2 kommentarer:

  1. Har ni sökt några jobb då? eller e d enda du gjort att söka jobb i bloggen?

    SvaraRadera
  2. Det borde inte vara så vidare svårt att få ett sommarjobb tycker jag. Det kanske vore bra för dig att försöka få något inom vården eftersom du läser inom det?

    SvaraRadera