2010-03-20

Big spender

en natts återhämtning efter shopping dagen igår i Ullared ihop med Eve å Becka....
07.00 (nästan) gav vi oss av, lite drygt 3 timmar senare satte vi våra fötter innanför dörrarna på Gekås....
omkring 5 timmar senare kom vi ut några x antal 1000 kr fattigare men en hel v70 fullpropad med behövliga ting rikare...
denna gången fick jag med mig behövliga saker som, en bean bag till theo, strandleksaker, en "våtdräckt" massa å återigen massa dagiskläder, underkläder till tobbe, en hel del scrapbookgrejer till mig själv å massa nödvändiga hygienprodukter och städgrejer..
på hela taget en bra resa å tobbis accepterade innehållet i påsarna när jag kom hem vilket tydler på förståndig shopping av mia :)


en sådan här fin saccosäck fick mini fast i ljusblått istället för rosa


på kvällen igår käkade vi pizza hemma hos mami...
har ätit pizza två dagar i rad nu (åt hemma hos jörgen å amanda på torsdagen) ironiskt nog bara för att jag nämde igår att vi aldrig äter pizza, men så kan de vara...

nu ska vi strax iväg till ÖB å kika in hur de blivit sedan de flyttade, sedan ikväll/eftermiddag ska vi möta upp tobbes syster och hennes gäng som hon dragit upp hit till skövde för lite födelsedagsmiddag för hennes pojkvän, de ska bli trevligt....
mumsig buffé på thai house står på menyn, de kommer nog klirra gott i kistan...

men nu gott folk ska jag ta tag i all reklam som av någon underlig anledning hemnat på vårt databord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar