2010-03-18

praktiskt lärande...

idag ska vi lära oss att mata varandra och borsta tänderna på varandra...jippi
super kul å låta någon annan göööra runt i min mun med en tandborste, men nödvändigt ont heter de...
å tänk på alla äldre som är beroende av att någon borstar deras tänder å så sitter jag här å gnäller om en endaste ggång...

trött som en gris är jag oxå....
varför?? jo för att vi har en son som inte velat sova i natt, han har haft hemsk hosta å mest legat å gnytt... min lille älskling... toppen tajming å bli sjuk nu mitt i tobbes tentapluggslutspurt å jag ska till ullared imorgon, men de löser sig säkert...
å i helgen ska vi träffa tobbes syster å hennes pojkvän å typ hela hans släkt, han fyller 30 å de ska dom fira med en helg i skövde...

ja å mia fia måste plugga i helgen oxå å hela nästa vecka så jag med gott samvete kan åka upp till östersund å bara njuta av tiden där uppe...

dock strular vi med hur vi ska åka upp dit...
mamma åker redan nästa tors å tobbe har tenta på fredagen så hon åker i förväg... då var de meningen att vi skulle knö in oss 4 vuxna å en bebis i vår lille megane å åka upp, men då kan jag på att anna å rob kan köra min bil upp så tar jag tobbe å theo tåget....
sagt å gjort superbra tills vi såg priset för oss tre upp 2500 kr ENKEL RESA!!!!!
ner åker vi ihop med mamma så då kör jag å tobbe vår bil å anna å rob åker med mami..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar