2010-03-08

del 1 av 2 avklarade...
sötis älsklingen klarade sitt teoriprov imorse, galant 56 rätt, varken topp resultat men inte heller på gränsen... nu återstår bara körningen innan de lilla eftertraktade plastkortet är hans....

dagen har vi förövrigt spenderat med att köra, passade bra eftersom tobbis inte hade några lektioner, å theo var på dagis... så nu kna vi säga att vi kört ordentligt...

mini är förövrigt väldigt söt...
han ligger på golvet å äter kex sammtidigt som han övar för full på att säga pappa
"daddda"

kikade på video i helen från när jag vara liten...
ja var väldigt snabb på att lära mig prata.. å vid två års ålder pratade jag fulla meningar
"pappa tar kort på mia och mamma"
"åka och tanka bilen hos tankebilen"
"mokasiner som mia kan ha på dagis"
de kallar jag rätt starka meningar av en två åring...
p.s förövrigt var jag galen i tanklastbilar och att följa med pappa och tanka bilen..

hepp hepp nu ska jag försöka skriva lite på en skoluppgift...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar