2010-03-08

kur

kyler ner.....&.... värmer upp halsen inför natten...
mumsade glass medans vi kikade på new moon å nu dricker jag en kopp te med honung innan jag ska inta horisontellt läge...
dock ska hostmedicin å astma grejs tas först oxå....
hoppas på att denna hemska hosta ska ge med sig snart... 2 veckor har de snart hållt på å inget ljus i mörkret ser jag heller.. senast i dag har jag hostat 2 ggr så jag spytt.... usch å fy.. blir de ingen bä'ttring får jag väl kontakta vårdcentralen.. men dom säger garanterat virus i luftrören, de finns inget man kna göra annat än att vänta...

imorgon är de ingen vanlig dag heller... nä för de är marie 30 års dag.. HURRA HURRA HURRA!!
å de ska firas genom bio på kvällen, nya filmen "alice i underlandet"

men först ska dagens spenderas med min älskling...
vi ska göra något såkul som att åka till tippen å planera å röja lite...
å övnings köra blir de väl oxå :)
å kankse vila min lilla hals...

1 kommentar:

  1. tack för hurrandet. ses snart då ska vi njuta av filmen.kram marie

    SvaraRadera