2010-03-16

gravidchock

vilken jäkla babyboom de är just nu...
satte mig precis å räknade ihop alla jag vet om som ska ha barn fram till coh med början av juni...
sammanlagt är de 19 stycker vänner och bekanta som väntar smått....
19 stycken, förstår ni??? bara mina vänner och bekantas barn kna fylla en hel klass...
å de är bara dom som sha ha innan juni...
vet ytterligare några som väntar under sommaren å sedan har vi ju hela hösten å vintern kvar...

känns nästan som att de är en sjukdom numera att vara gravid, bara mna träffar någon med mage så blir man smittad själv...
nä så enketl är de väl inte men man kan ju undra... iofs så är väl alla mina vänner och beknata i extremt fertil ålder så konstigt vore de ju annars...
ja sitter nog inte och skriva likande inlägg när jag är runt 40....

nu ska jag som inte har någon bulle i ugnen gå ut i köket å stoppa in lite torsk och äggsås i min mage...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar