2010-03-16

new york

läste precis en blogg där personen berättade om sin resa till new york....
ååå ja blev så sugen på att åka dit...
ja längtar som sjutton tills dne dagen då vi är klara med studierna å ha jobb, så man kan på allvar börja spara ihop så man kan ta sig över atlanten å se de stora landet over there..
någon gång i mitt liv vill jag över dit å se
-new york
-dollywood
-La
-san fransisco
-las vegas
aa kankse rent av både hawaii och florida oxå :)

keep on dreaming mia...
här hemma sitter jag med näsan djupt ned sjunken i min arbetsmiljöbok...
måste få klart uppsatsen där idag, å de får jag men just nu drar ja lite på de för jag är trött på de... måste även skicka datakunskapen, en argumentations uppgift och helst en uppgift i etik oxå...

på fredag blir de iaf mysdag (hoppas eve blir friskis bara)
Ullared står på schemat med rebecka och eve... tjejshopping dag är de bästa...
har redan påbörjat en lista med saker som vi behöver å som är lite billigare där nere...
dessutom fick vi ju ett presentkort av tobbe syster i julklapp som lägligt nog kommer till användning nu :)

nu ska jag ta en paus å städa soffan...
kuddarna har varit ute på vädring hela dagen men nu är de dax för snabeldamsugaren, hittade theos hemliga nappgömma i soffhörnet oxå... hela 7 nappisar låg de där...

well well time to go...

2 kommentarer:

  1. Inget kan stoppa mig från Ullared :) Jag blir nog frisk :)

    SvaraRadera
  2. Woho, ska bli jättekul med Ullared!:D Håller tummarna föra att Eve ska bli frisk!

    SvaraRadera