2010-03-05

i´m in love...

sitter här hemma själv just nu å knapprar på en uppsats...
skönt å få lugn å ro så man kan arbeta ifred...
ska hämta upp tobbis vid tolv för en liten lunchdejt, innan vi hämtar hem vårt lilla "monster"
ikväll blir de familjemys...

imorgon kommer tobbe bröder från göteborg upp å då ska vi till äventyrsbadet och bowla
tobbe å jag gav dom äventyrsbadet i födelsedags present å daniel gav dom bowling, så de blir en hel dag...
å mini han ska få en hel dag då med sin moster, å de tycker hans ka bli skojigt...

fick precis hem mina beställda filmer...
"den otroliga vandringen"
"den otroliga vandringen- på rymmen i san fransisco"
någon som sett dessa gamla disney klassiker, spelfilmer som de kallasdes när jag växte upp, dom var inte tecknade....
två känsloladdade filmer, om ni frågar mig, har älskat dom sedna första gången jag såg dom, hade dom på vhs, men sedan gjorde vi oss av med alla våra vhser, de flesta filmerna hittade vi på dvd, men inte dessa två inte förrens nu har jag hittat dom, klart men beställer hem dom direkt.....

nu dax att fortsätta där jag var... byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar