2010-03-05

upp pumpad läpp

haha nu vet jag hur de känns att ha BIG LIPS!
av någon konstig anledning så svullnar min överläpp upp titt som tätt... just nu tätt...
ser ut som jag sprutat in något i läppen å känns som jag gått en boxnings match mot ingo....
aja inge å klaga på jag ska ju ändå inte träffa någe folk idag :)

eftermiddagen har jag å tobbis ängnat åt att övningsköra, syster var snäll barnvakt ihop med elin så theo fick vara på maxi medans vi körde...
där träffade vi för övrigt ovanligt många bekanta... skojigt :)

efter maxi åkte vi hem å städade å plockade, jag har börjat omorganisera alla prylar här hemma, eftersom jag anser att de fattas plats....de tar sin lilla tid, men blir förhoppingsvis bra...

just nu står en underbar fläskfilé i ungen och tilllgas inlindad i folie med smör, purjolök, en skvätt vitt vin, lite citron, å kryddor, kommer smaka mumma när dne kommer ut :)
tobbis sprang precis över till maxi å köpe skruvade potatisar som vi ska ha till :)
myspys dejt ikväll juhu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar