2010-03-27

oj nu har de visst gått ett par dagar sedan sist... kan bero på att jag lagt allt mitt krut på theo...
pencillinet verkar med dunder och brak å nu har vi även kommit på en toppen lösning på hur vi får i honom de utan att han spottar ut de... säger bara våtservett!
så ingen feber har han kvar, dock en himla hosta vilket påverkar honom mycket, han har fått starkhostmedicin så vi hoppas att de löser de hela snart eftersom han matvägrar...
de senaste dagarn har vi väl fått ihonom mellan 3-4 teskedar mat per måltid å lite vatten där emellan... små ni kan ju tro att han ser ut som ett skellet...

just nu sover resten av min lilla familj å jag ja sitter med näsan ner i min vårdbok å pluggar basalahygienrutiner, näring och kroppstemperatur.... prov på måndag men de ska nog gå bra *hoppas hoppas*

ska även på en annan rolig grej på måndag, men de väntar jag med att skriva om ett litet slag... allt måste vara 100 klart först känner jag, annars kan besvikelsen ta ut sin rätt!

i morgon står träning med systeryster på schemat..... japp ni hörde rätt mia ska införskaffa sig ett gymkort å sedan blir de hårdkörning....
3-4 ggr per vecka siktar jag på....
med start imorgon.... hoppas systeryster sett att man ställer fram klockan i natt... bäst att påminna henne...eftersom hon ska jobba sedan... så nu var hon oxå med på noterna!

strax ska jag väl fumla mig in till mina två guldgossar som snarkar ikapp i sovrummet...
inte alla som får dela säng med två så härliga killar som jag får varje natt!!!
dock vore de skönt om theo blidde friskusnsart så han kna återgå till sin säng...

well slut bablat för mig denna gången...

1 kommentar: