2010-04-07

i går kväll fick vi fin besök av marie och moa som kom ner å lekte en stund innan sängdax...
dom leker verkligen hur bra som helst theo å moa å de är så kul å se... å guld värt för deras resa i de soscialsamspelet...
tror de är hemskt viktigt även för små barn att regelbundet träffa kompisar som är i samma ålder och få samspela på deras regler....
man ser hur de undersöker varadra å hur de pratar och leker...

annars då... känner mig tung i huvudet och jätte trött...
en form med moussaka står i ugnen så lunchen är räddad... (om vi lackas de vill säga) första gången vi testar att göra detta, men blir de bra så lär de bli fler gånger för shiiiit va smidigt de var :)

15.30 ska jag infinna mig i värsås för introduktion på äldreboendet där...
lite nervig är jag allt eftersom de blir första gången jag "arbetar" inom vården... nu ska jag visseligen gå bevid å supa in alla kunskap jag kan under 2 dagar, så de ska bli toppen... å efter detta å sedan kursen den 29:onde så är jag redo att ´timvika när helst de behövs... kommer bli great med lite extra pengar...

nä dax att äta lite å slappa lite i soffan :)

1 kommentar:

  1. gött med jobbet :) grattis om jag inte sagt det förut :)

    SvaraRadera