2010-04-25

inte 20 längre...

trots att måtta följde med mig hela kvällen igår så känner jag mig segare än segast idag...
förfesten var så vanligt super rolig 5 tjejer (6 innan marie tvingades gå hem pga dålig korv till middag) de pratades sex sex sex sex aaa de var de väl som de pratades om...
de konstaterdes att vissa lever ett vildare liv i den bemärkelsen än andra, men jag är inte bitter för de, snarare tvärt om.. I LOVE MY LIFE!

bogrens hamnade vi på jag å 2 tjejer till...
usch å fy säger jag bara... för de första så verkade vi ha någon sort dräggmagnet påslagen...
sedan har jag noll förståelse för dagens "ungdommar" när de hade druckit klart ur sina glas så slängde dom glasen åt helve bara, ingen tanke på att de kunde träffa någon person..
å hur vissa klär sig....
man ska ju ite säga skyll dig själv, men ibland tänker man de iaf....

nä nu lär de dröja innan ja ska ut å röja igen..

idag blir de till å köpa en cyckel å cyckelbarnstol å hjälm å alla sådant där..
sedan spelar ju SKövde HF viktig matc i eftermiddag å den ska icke missass...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar