2010-04-25

vart tog söndagen vägen??

slurp sa de så var denna helgen över å snabbast av alla dagarna gick söndagen...
kan ju bero på att jag för en gångs skull unnade mig en riktig sovmorgon till 11.00...
efter detta blidde de lite duch å slapp innan vi lagade ihop en riktigt smaskig lunch av kokt potatis, fiskpanetter å smögensås... mummselimumms :)

sedan åkte vi till mai å bytte bil inan vi åkte till biltema å köpte oss en cyckel med tillhörande cyckelbarnstol å hjälm till mini...
detta behövdes ska ja säga er å allra mest nu när jag börjar min praktik eftersom ja smor med mig bilen i tid å otid så blir de smidigare för tobbe om han kan hämta theo med cykel :)

efter cykelköpet så åkte vi hem till mami å fikade lite å kollade på 4:e sm final semin mellan eslöv å Skövde HF... dessvärre losade skövde å de blir till å hålla tummarna den 1/5 när den femte å avgörande matchen går av stapeln... skövde har fördel av hemma plan vilket vi hoppas ska gynna dom :)

ja å nu ikväll så har vi grejat här hemma... tobbe spelar någon match i sitt dataspel å ja ägnar mina ögon åt luftslottet- wallander
hade kvällen till ära lagt min cola på kylning i frysen... men just de smart som jag är så har jag ju totalt glömt av den så den är genom frusen :(

nä tillbax till filmen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar