2010-04-20

inte en dag som alla andra da´r

idag blir nog dagen inte riktigt som jag hade tänkt mig att den skulle bli...
tobbe snodde med sig bilen till skolan vilket gör att jag sitter strandad hemma, hade annars tänkt åka lite ärenden i balkongens räkning, men de får väl helt enkelt vänta...

ikväll blir de playdejt hemma hos johanna och daniel å lille victor... ska bli kul å se deras nya lilla hus å kul för barnen oxå få leka av sig lite :)
så jag, marie, tobbe, theo och moa beger oss ut dit vid halv fem :)

men innan dess tänkte jag fixa klart diverse skoluppgifter... har väl 4 stycken halv färdiga uppgifter...de brukar bli så eftersom jag aldrig har ro i kroppen att avsluta en utan börjar på en annan när insperationen tryter...
men de kan vara skönt inför nästa veckas praktik att ha lämnat in något i samtliga ämnen...

angående praktikplats...
ja ska vara på något gruppboende i skultorp
där de bor folk med bland annat down syndrome, autism å liknande...
kommer säkert bli super intressant...

1 kommentar:

  1. Heter gruppboendet klagstorpsvägen och ligger vid Ica? Isf är det samma ställe som jag är inne o jobbar på ibland:)

    SvaraRadera