2010-04-20

varför skaffade jag barn??

helt ärligt vad var de som fick mig att vilja ha barn?
varför behöll vi vårt barn när gravtestet visade positivt??



fan för barn...
ok nu låter jag neg... anledningen??



Denna ständiga oro över att behöva ha mitt hjärta, mina lungor, mina händer, min hjärna, alla mina organ gåendes utanför kroppen endast 80 cm ovanför marken, välskymd inför eventualla bilar, cyklas, lastbilar ja va fan som helst...
kalla mig egoist men enda sedan dagen theo föddes så har jag känt mig delad...
tacka sjutton för de för mina dyrbaraste delar har jag ju ingen kontroll över...
å värre lär de väl bli tänk när han är tonåring å börjar ränna ute på nätterna, kanske kommer han hem halft ihjälslagen för att han stött på "fel personer" ute på stan....
nä ibland vill jag bara plocka in alla mina utspridda delar å bära med mig dom där jag kan skydda dom från allt ont som finns i världen...





Theo min Theo mamma älskar dig!



Världens finaste mini Theo bara 1,5 mån gammal

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar