2010-04-20

jobbeli jobb

svar till Linnea....
japp, de stämmer på beskrivningen...
skojigt om vi jobbar sammtidigt någon gång då :)



Bästa val jag gjort...
att söka in och läsa till undersköterska/vårdbiträde är bland de bästa jag gjort...
jobben fullkomligt haglar ner..
har sommarjobb, har extra jobb, å eventuellt blir de mer av den varan på de nya stället där jag ska ha praktik...
å igår ringde dom fårn ett nytt ställe å ville ha mig å nyss ringde de från ytterligare ett ställe som ville ha mig...
nä brist på jobb inom vården är de verkligen inte!

3 kommentarer:

  1. Nej inte brist på inringningsjobb men brist på fasta tjänster är det.... Tr år att få fast anställning i vården.. Så det är bara att mentalt förbereda sig på att jobba alla storhelger och skit pass en tid framöver jippi jippi jippi... Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Härligt att du känner att det känns rätt!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att det känns rätt! Var ska du jobba i sommar?
    Kram Emilia

    SvaraRadera