2010-04-21

smart mia

klockan 23.38 igår kväll så skulle jag bara kika vilken tid jag skulle till skolan idag....
då upptäcker jatt jag inte bara har bokat in 1 handledning i arbetsmiljö utan jag har ju även bokat in mig på muntlig uppföljning på ett prov om typ socialtjänstlagen som gick käpprtt åt helvete...
så gissa va jag fick börja med strax innan tolv....å nu sitter jag här å har 1 tim på mig att förstå mig på den jäkla lagen så jag förhoppningsvis kan svara på frågorna som läraren ställer...

snälla goda man där uppe gör så jag klarar av frågorna å får godkänt....


annars är ju inte vädret på min sida idag...
grått å trist önskar man kunde stannat hemma under en filt i soffhörnet med en bra film...
men nähä... inte när man har 100 bollar i luften...

nä dax att bråka med vård boken iagen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar