2010-04-29

ledig dag...

wihooo idag var jag ledig å utnyttjade jag dagen till att vila?? NIX!
ahlv sju var jag uppe å studsade för ja ville så gärna pussa på theo innan han skulle till dagis... när man jobbar kväll så sover han ju när man kommer hem... så de blir väldigt lång tid utan theo pussar...

förmiddagen innehåll en del telesamtal å ett besök hos läkaren :)

sedan lunchade jag med mami på thai house, innan jag å mami intog plantagen för som crazy flower shopping
snälla mami gav mig ett sexpack med lavendel som ja kunde ha i mina nyinköpta zinkkrukor på balkongen... så nu doftar de underbart där ute... ja köpte även några penseer (billigt å bra) som ja kunde planera i de andra krukorna...
tobbe undrade när han kom hem om ja skulle odla regnskog på balkongen för han ansåg att de börjar bli en del växtlighet där ute... men hey de är ju bra efter allt hårspray jag använt :P

nu ikväll har vi bara latat oss...
lagar köttfärsgratäng med potatismos överdrag...
låter skumt, ser ut som något katten släpat in, men MUMMA så gott de är :)
perfekt småbarns mat oxå :)

imorgon är de valborg, va ska alla göra???
själv jobbar ja fram till 20.30 sedan blir de resten hemma hos mami efter att de andra ätit där tidigare... rör mig inte i ryggen att jag behöver jobba på valborg för de är ändå bara en "fjortis-supar-dag"

nä time to slafsa i sig maten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar