2010-04-29

tråkiga torsdag!

tack för alla stöttande underbara kommentarer :)
vi har ställt hoppet till att tobbe nu å ingengörs sommarjobb eller liknande på volvo å sedan hastigt å lustig på ett annat företag som ja inte minnns namnet på men som dök upp i hans tekniktidning i morse :)

sedan har en snäll kille på lss enheten här i skövde mejlat ut att jag är ledig till samtliga enhetschefer, så hoppas att ja kan få nått napp :)
just nu älskar ja min praktik plats dom är så stöttande i de hela å helt underbara, dom sa att hade de inte varit för att dom har två sommarvikarier som har jobbat där massa år som ska gå in, så hade jag definitivt varit en kandidat...

precis som malin skrev, så har vi ju undansparade pengar, men vi ska i största möjligamån inte röra dom, utanförsöker leva gör snålt nu denna lönen å nästa så att vi får in några exra tusen där...
de är surt att tänka på att våra hårt ihop tjänade sparpengar som vi skulle resa för eventuellt nu kommer gå till räkningar å sådant pga en konstig tant som huxflux anser att jag har för lite erfarenhet, hon visste ju min erfarenhetsgrad när hon gav mig jobbet..

aaa ni har rtt jag är fortfarande piss förbannad idag... å lär vara de så länge ja lever...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar