2010-04-15

maddisch



Maddekladde min barndomsvän...och troligtvis den vän jag saknar mest att inte ha kontakt med längre...
ssshhiit vet egentligen inte vad som hände efter gym, men de kändes som om någon tryckte på en knapp och vips så kna man räkna antalet gånger vi setts de senaste 5 åren på två händer...
vi är inte ovänner.... vilket känns skönt för de hade varit tungt å bära med sig...
hon bor i linköping å lever sin dröm.... är så otroligt stolt över henne och att hon lyckats så bra som hon gjort... hon jobbar på en vetrinärklinik (tror jag?) bor i hop med martin som hon träffade under gym tiden å har både hästar, hundra å säkert ett å annat mer djur... dammråttor kanske??
vet inte om vi hade varit närmare kompisar även om hon hade bott närmare, vi är ju som natt och dag.... men ändå så saknar jag henne ibland så de gör ont... hon är u en av de som känt mig längst och vetat typ allt om mig...
saknar dig vännen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar